جاذبه های دیدنی ارمنستان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

غار خرس ارمنستان در منطقه وایوتس دزور، در جنوب شرقی ایروان و در نزدیکی کلیسای نوراوانک واقع شده است.  برای رسیدن به این غار باید مسیر باریکی را که از نوراوانک تا غار کشیده شده را 30 دقیقه پیاده طی کرد. این غار ۳/۵ کیلومتر طول و بیش از ۷۰۰ متر عمق دارد و همه غار با مرجان هایی با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف پوشیده شده که باعث زیبایی خارق العاده غار شده است. در این غار یک رودخانه و دریاچه زیرزمینی کوچک نیز وجود دارد که فضای غار را رنگارنگ و اسرار آمیز کرده است.

در تور ارمنستان دی 94 از این جاذبه دیدن کنید.

 

 

غار خرس ایروان ارمنستان

غار خرس ایروان ارمنستان

 

 


 

کلیسای کغارت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان در ساحل شرقی رودخانه ی آزاد قرار گرفته است. این کلیسا در بالای کوهی واقع شده و در دو فاصله زمانی مختلف ساخته و دارای دو قسمت اصلی بیرونی و درونی است. در اوایل قرن سیزدهم این منطقه از املاک شخصی خاندان زاکریان بوده است که در سال 1215 کلیسای بیرونی را ساختند، در سال های بعد خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری کرده و تصمیم به ساخت کلیسای درونی در این ملک گرفته شد. کلیسای درونی از تراش صخره ایجاد شده و پس از 10 سال در اواخر قرن سیزدهم ساخت آن تکمیل شد. کغارت یک نوع نیزه است که یک پایه ی چوبی دارد و بر سر آن یک آهن تیز تخت قرار دارد. این نیزه که مربوط به صلیب کشیدن حضرت عیسی است برای مسیحیان مقدس می باشد و در اواسط قرن سیزدهم به این منطقه آورده شده است. مسافران تور ارمنستان زمستان 94می توانند با بازدید از این کلیسا و چشمه معروف داخل آن با آداب مسیحیان آشنا شده و از طعم نان گردویی و مربای گردو که در این منطقه به فروش می رسد لذت ببرند.

 کلیسای کغارت ارمنستان

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی